Mrbeef Løvens Hule

Online-slagteren MrBeef.dk har netop solgt 20 procent af virksomheden til de to Løver og serieinvestorer Jan Lehrmann og Jacob Risgaard for 750.000 kroner.

Coolshop-medstifter Jacob Risgaard og serieinvestor Jan Lehrmann er netop blevet medejere af en af landets førende online-slagtere. Sammen har de i aftenens udgave af Løvens Hule således købt 20 procent af MrBeef.dk, der med Ole Østberg og Bjørn Lundsgaard i spidsen på blot fire år har skabt en blomstrende e-handelsvirksomhed med speciale i kvalitetskød. MrBeef.dk sælger kun det absolut bedste kød fra dyr, der har haft det godt, og det er især luksuskød fra det japanske Wagyu-kvæg og ultramøre udskæringer fra danske, amerikanske og australske kvægracer, der har været med til at grundlægge succesen.

For direktør Ole Østberg, der har en fortid som kødgrossist, restauratør og slagter bag sig, sikrer investeringen fra de to Løver virksomheden en drømmeposition på det danske marked.

“Vi er gået fra nul til knap 10 millioner i omsætning på fire år, og vi har hvert år fordoblet omsætningen. I 2020 forventer vi således at ramme cirka 20 millioner, og med Jan Lehrmann og Jacob Risgaard ombord kan vi trække på en kæmpe erfaring med både e-handel, bestyrelsesarbejde og skalering af virksomheder. Der er rigtig god kemi mellem os, og jeg er sikker på, det bliver et partnerskab, der vil være med til at distancere os endnu mere i markedet,” siger direktør Ole Østberg, der har godt 30 års erfaring med kød bag sig.

Reklame:

Mrbeef Løvens Hule

MrBeef.dk bygger på visionen om at giver kunderne adgang til det bedste kød samtidig med, at man stadigvæk får den gammeldags slagteroplevelse med. MrBeef.dk tilbyder således at afpudse kødet, skære hele stege ud i bøffer og pakke dem ind i størrelsespakker, der passer til kundens behov. Ydermere adskiller MrBeef.dk sig fra traditionelle kødgrossister, idet virksomheden har sine egne slagtere, der ved præcist, hvordan kødet skal skæres ud og håndteres. MrBeef.dk har desuden ansat en kok, der har været med til at udvikle virksomhedens helt egen serie af rubs og kødmarinader. Tidligere har virksomheden haft salg og produktion to forskellige steder, men er i 2020 flyttet ind i en ny bygning i Ringkøbing, så alle funktioner er samlet ét sted.

“For os som investorer er det helt afgørende, at vi kan se en positiv udvikling, en dedikeret ejer og muligheden for at skalere op med en faktor 20 eller 100. I MrBeef.dk har vi at gøre med en super kompetent indehaver, der selv er fagmand. Virksomheden er allerede vokset voldsomt på fire år, og produktet og udskæringerne hører til blandt de allerbedste på markedet. Derfor tror vi på, at MrBeef.dk kan blive en rigtig stor virksomhed, der sætter en ny standard for, hvordan danske forbrugere får nem adgang til kvalitetskød,” lyder det fra Jacob Risgaard, der sammen med Jan Lehrmann ser frem til at skulle superoptimere den blomstrende e-slagter.

Kødet fra MrBeef.dk er GMO- og hormonfrit, og MrBeef.dk videofilmer hele ordren fra pakning til afhentning af fragtmanden, så kunderne har 100 procent dokumentation af håndteringen af kødet. Læs mere på www.mrbeef.dk

Reklame: