DR og TV 2 flytter ind hos Viaplay

Viaplay lancerer nu et nyt tilbud, hvor DR’s kanaler, TV 2 og TV3-kanalerne kan ses i Nordens største streamingtjeneste.

Fortsætter efter reklamen:

Det er det første tilbud af sin slags herhjemme, og det betyder, at Viaplays velkendte univers af premium-film, serier og sport kan kombineres med nogle af Danmarks mest populære tv-kanaler i samme app. Med alle de fordele og den fleksibilitet, kunderne har lært at forbinde med streaming og med Viaplay.

500.000 danskere har i dag ikke en traditionel tv-pakke. Derfor lancerer Viaplay nu dette tilbud, der har én klar ambition: At tilbyde alt Viaplays premium-indhold – fra både Danmark og udlandet – i form af film, serier og sport fra øverste hylde kombineret med det allerbedste fra tv-verdenen.

Viaplay tilbyder nemt og bekvemt DR’s, TV 2’s og TV3’s kanaler enten live eller on-demand i op til 48 timer efter udsendelse. Dermed er det mest sete tv i Danmark foruden alt det populære streaming-indhold fra Viaplays katalog alt sammen samlet i Viaplays let tilgængelige app.

Fortsætter efter reklamen:

”Vi oplever, at der er behov i markedet, og det glæder mig derfor, at vi nu er klar med et enkelt og stærkt produkt til blandt andre de 500.000 danske hjem, der i dag ikke har en tv-pakke. Danskerne får nu en brugervenlig, helt enkel og fokuseret løsning. Vi tilbyder nu adgang til både Viaplays store katalog af film, serier samt sport og dertil nogle af de absolut mest populære tv-kanaler i Danmark – blandt andet DR og TV 2 og TV3”, siger Flemming Fjeldgaard, Head of Viaplay, Denmark.

Ambitionen for Viaplay er at levere et stærkt produkt til danskerne og at tage det absolut bedste fra den velkendte flow tv-verden med ind i streaming-universet. Viaplay gør det nemt og mere fleksibelt for kunden, da produktet kan tilgås via en app. Dermed får kunden alle de fordele, man kender fra sin streamingtjeneste – det vil sige ingen bindingsperiode, adgang fra alle hjemmets forskellige devices og intet behov for installationer med tv-bokse eller kabler.

Reklame: