Reklame:
Veganuary Just Eat

Just Eat lancerer et nyt digitalt samarbejde med blandt andre TikTok-fænomenet og takeaway-eksperten Casper Drømme og tidligere bagedyst-vinder Sæpór Kristinsson, som skal inspirere danskerne til at spise overvejende vegetarisk i januar måned.

Flere løbeture og grøntsager og mindre alkohol er blot nogle af danskernes mange nytårsforsæt. Men de fleste når ikke særlig langt ind i januar, før de må sande, at nytårsforsættet ikke kan holdes.

Just Eat vil derfor i en ny kampagne i samarbejde med influencerne Casper Drømme, Cecilie Frese og Sæpór Kristinsson, sætte fokus på at overholde sine nytårsforsæt og inspirere danskerne til at spise flere grønne retter.

Reklame:

Vil inspirere med “vegetarisk”-filter
Målet med kampagnen er at få danskerne til at spise mere vegetarisk i januar måned. Derfor vil Just Eats kunder også opleve et øget fokus på grønne retter, herunder vil et vegetarisk filter i appen og på Just Eats hjemmeside komme op, og dét kan så hjælpe kunderne med at finde spændende grønne alternativer.

“Vi ved, at danskerne gerne vil spise mere grønt, men mange savner inspiration til at gøre grøntsagerne til hovedrollen i deres måltider. Derfor håber vi, at kampagnen kan inspirere danskerne og åbne deres øjne for helt nye retter, de kan spise i deres hverdag,” siger Stine Jensen, Senior Marketing Manager i Just Eat.

Udfordrer TikTok-fænomen til at spise mere grønt
“Veganuary,” som kampagnen bliver kaldt, kører i hele januar måned i alle Just Eats markeder i Europa og skal sætte fokus på de mange grønne valgmuligheder, der er på Just Eats platform.

Reklame:

“Vi har valgt at samarbejde med bl.a. Casper Drømme, der er kendt som takeaway- ekspert, og som nok er en af dem, der har prøvesmagt allermest takeaway – og han var helt med på idéen om at forsøge sig med vegetarisk mad – også selvom det ikke er det man traditionelt set forbinder med takeaway, men det vil vi netop gerne åbne øjnene op for” siger Stine Jensen.