Veganuary Just Eat

Just Eat lancerer et nyt digitalt samarbejde med blandt andre TikTok-fænomenet og takeaway-eksperten Casper Drømme og tidligere bagedyst-vinder Sæpór Kristinsson, som skal inspirere danskerne til at spise overvejende vegetarisk i januar måned.

Fortsætter efter reklamen:

Flere løbeture og grøntsager og mindre alkohol er blot nogle af danskernes mange nytårsforsæt. Men de fleste når ikke særlig langt ind i januar, før de må sande, at nytårsforsættet ikke kan holdes.

Just Eat vil derfor i en ny kampagne i samarbejde med influencerne Casper Drømme, Cecilie Frese og Sæpór Kristinsson, sætte fokus på at overholde sine nytårsforsæt og inspirere danskerne til at spise flere grønne retter.

Vil inspirere med “vegetarisk”-filter
Målet med kampagnen er at få danskerne til at spise mere vegetarisk i januar måned. Derfor vil Just Eats kunder også opleve et øget fokus på grønne retter, herunder vil et vegetarisk filter i appen og på Just Eats hjemmeside komme op, og dét kan så hjælpe kunderne med at finde spændende grønne alternativer.

Fortsætter efter reklamen:

“Vi ved, at danskerne gerne vil spise mere grønt, men mange savner inspiration til at gøre grøntsagerne til hovedrollen i deres måltider. Derfor håber vi, at kampagnen kan inspirere danskerne og åbne deres øjne for helt nye retter, de kan spise i deres hverdag,” siger Stine Jensen, Senior Marketing Manager i Just Eat.

Udfordrer TikTok-fænomen til at spise mere grønt
“Veganuary,” som kampagnen bliver kaldt, kører i hele januar måned i alle Just Eats markeder i Europa og skal sætte fokus på de mange grønne valgmuligheder, der er på Just Eats platform.

“Vi har valgt at samarbejde med bl.a. Casper Drømme, der er kendt som takeaway- ekspert, og som nok er en af dem, der har prøvesmagt allermest takeaway – og han var helt med på idéen om at forsøge sig med vegetarisk mad – også selvom det ikke er det man traditionelt set forbinder med takeaway, men det vil vi netop gerne åbne øjnene op for” siger Stine Jensen.

Reklame: