Astralis og Stimorol

’Dare to shoot for the stars’ er titlen på et nyt, stort partnerskab mellem Astralis og Stimorol, hvis formål er at få flere til at turde drømme stort og kæmpe for det, de tror på.

Astralis udvider kredsen af samarbejdspartnere med det kendte, danske tyggegummibrand Stimorol, der forhandles i lande verden over. Den omfattende aftale dækker Astralis’ Counter-Strike hold, både pro-holdet og talentholdet, hvor Stimorol får en plads på trøjen, samt aktivering i Astralis Nexus.

Dorthe Ballegaard, Nordic Marketing Lead, Stimorol:

Reklame:

– Vi er utrolig stolte over, at vi i dag kan annoncere et nyt og omfattende partnerskab med Astralis. Astralis er en af de mest markante esports-organisationer og vi ser et kæmpestort potentiale i samarbejdet og den fortælling, vi sammen kan være med til at løfte.  Astralis har om nogen bevist, at hvis man ønsker at blive rigtig god, handler det om evnen til at fokusere, analysere, reagere, kommunikere og koncentrere sig – lige så vel, som det handler om at turde at sigte efter stjernerne og gå efter sine drømme, fortæller Dorthe Ballegaard.

Netop fokus og koncentration er nøgleord for Stimorol og med en brandfortælling de seneste år under ”dare to” har det været helt naturlig for Stimorol at tage næste skridt i esport rejsen netop sammen med Astralis, som deler de samme værdier.

Kasper Sindt, kommerciel direktør i Astralis:


– I Astralis investerer vi i at skabe opmærksomhed på alle de positive sider af gaming, og vi ønsker at være en inspiration for alle gamere, uanset niveau eller andre forskelle. Alle skal have følelsen af at kunne opnå mere både in-game og uden for spillet, og derfor er vi glade for at præsentere et så stort og omfattende partnerskab som dette, hvor vi for alvor får sat fokus på at opnå, men også at gøre det på en omfavnende og positiv måde, fortæller Kasper Sindt.

– Det er en omfattende og værdifuld aftale for os, og vi ser frem til, sammen med Stimorol og Dentsu X, at præsentere nye initiativer og aktivering på tværs af vores hold og Astralis Nexus. Det er en aftale, der både digitalt og fysisk, forhåbentlig bliver bemærket af de mange Astralis-fans og gamere generelt, for det handler om så meget mere end eksponering på en trøje. Budskabet om at turde sigte efter stjernerne, gøre en positiv forskel og at arbejde for hele tiden at blive dygtigere er et gennemgående budskab, for alt, vi beskæftiger os med, fortæller Kasper Sindt.

Den to-årige aftale bliver aktiveret med både digitale og fysiske oplevelser og content i samarbejde med aktiveringsbureauet Dentsu X. Indholdet skal på hver deres måde understøtte ”Dare To Shoot For The Stars”, og spillere på tværs af de to hold bliver engageret med målet om at inspirere den næste generation af gamere til at turde drømme om at gå hele vejen. Ligesom Astralis og Astralis-spillerne selv har gjort.